Klapnutí se ozve někde z prostoru motoru, cítíte ho trochu na pedálu, takový kovový, ne moc hlasitý zvuk. Mně se stává vždy, když přeřazuju z jedničky na dvojku. Hledání důvodu není úplně hračka, byť se o tom na netu baví spousta lidí…
Dle všeho se jedná o klapnutí ABS systému provádějící nějaký test, nastává cca při 20 km/h, což je důvod, proč po přeřazení na dvojku. Rozsáhlá diskuze zde. Žádné oficiální vyjádření Fordu jsem nenašel. Každopádně podle všeho to dělá spoustě lidem a není se třeba něčeho obávat.
Připojím si sem video, které ukazuje, jak vypnout ESP. Musím vyzkoušet, zda cvakne i potom.
Dobrý den, náhodou jsem našel Váš blog a velmi mně zaujal a čerpám z něj užitečné informace. Chci Vám za to poděkovat 😉
Mám stejné auto jako vy a to cvakání po zařazení dvojky mi začalo dělat až vloni při cca 180 000 najetých km. Pomohlo Vám to vypnutí ESP? A mohu poprosit, zda byste mi na Vás dal třeba e-mailový kontakt pro případné dotazy, které se ještě neobjevily na Vašem blogu? Moc děkuji a přeji spoustu šťastných kilometrů.