O blogu

Pořídil jsem si svoje první auto – Ford Focus II r.v. 2009, benzínový motor Duratec 1.6/74 kW 100 PS. Obecně je člověk tak nějak tvor zvídavý a mně nestačí jen 1x za rok přijet do servisu a tvářit se, že mě to technicky moc nezajímá. Začal jsem si hledat informace, jak to funguje, k čemu se dá v autě dostat, co se dá opravit svépomocí, co se dá všechno sehnat, začal jsem se zajímat, proč mi vrčí větrák a kde se nachází, proč mi klape v motoru, když přeřazuju z jedničky na dvojku…

Tento prostor využívám k tomu, abych si zjištěné informace někde uchoval a aby je mohl použít i někdo jiný a nemusel hledat po všech čertech a podstupovat to samé, co já. Budu sem postupně doplňovat vše, co mi přijde užitečné, díky čemu se člověk může rozhodnout, zda si danou věc spraví sám nebo osloví servis.

Technická specifikace auta

Ford Focus Mark 2 (Mk2) facelift 2008
Návod k obsluze 2009 Focus – B4 (C307 post-MCA).
Motor 1.6L Duratec (přejmenovaný Zetec-SE, tedy Sigma engine) 16V PFI (74 kW/100 PS) DOHC (Double Over Head Camshaft, tj. s dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válce), PFI=Port Fuel Injection
5rychl. manuální převodovka B5/IB5

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek